2012. április 2., hétfő

Cewe - Videoscrap 4.

Újból megbírkóztam a feladattal a videoscrap keretében, ezúttal Zoé vezetése alatt, és megint csak a fórumon követtem a lépéseket.
Most nem nagyon volt problémám, bár a kép elhelyezésekor kicsit aggódtam, én sosem raknék képet egy scrap oldalra ilyen kicsiben. Így elkészült az oldal, de aztán pár nap múlva kicsit átvariáltam, hogy a kép legalább egy kicsivel legyen nagyobb rajta.

Another videoscrap night, this time the hostess was Zoé, and I followed the steps through the forum, again.
I didn't have any major problem, though I wasn't satisfied with the size of the picture. I would never put this small picture on a scrapbook page. I finished my layout, but a few days later I made some changes.

A videoscrap utáni oldalam/ my layout after the videoscrap:



és az átvariált változat/ the re-edited version:

Credits: Lilas Design; Manu; Anna Aspnes



Köszi Zoé a játékot!

/U.I.: A kép az "American Country Western Jamboree" elnevezésű rendezvényen készült, melyet a párom és barátunk (Lendvai Gábor) közösen szervezett. Akit érdekel, az a teljes galériát megtekintheti ITT/

/P.S.: The picture was taken on the event called "American Country Western Jamboree", what was organized by my husband and our friend (Gábor Lendvai). If you wanna take a look at the entire gallery, click HERE/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése