2012. március 8., csütörtök

Bóbita Meglepije/ Bobita's Surprise

A videoscrap befejeztével Bóbitának lelkiismeret-furdalása támadt, hogy mindenkit így megizzasztott, bár én próbáltam megnyugtatni, hogy így fejlődik az ember, és semmi oka az aggodalomra.
Végül - a többiek nevében ugyan nem beszélhetek - kárpótlásul elküldte nekem az új készletét, azzal a kéréssel, hogy nagyon örülne, ha legalább egy oldal erejéig felhasználnám a munkáját, és azt meg is mutatnám. Nagyon-nagyon örültem neki, és szinte azonnal hozzá is fogtam a szerkesztésnek.
A készlet gyönyörűségesen szép, nagyon könnyű volt vele dolgozni, ez azon is látszik, hogy mindjárt két oldalt is csináltam.

After the Videoscrap Bobita felt guilty that she gave us too difficult  tasks, though I tried to calm her down that it just helped to develope our skills, and there was nothing to worry about. At the end she was so nice and sent me her new kit as a compensation and asked that she would appreciate if I could make a page using her new digital kit. 
I was extremly happy, and started to work with it immediately. The kit absolutely beautiful, I could put together my pages easily. 

Credit: Bobita Designs - Softly Elegant (coming on March 15th)

Credit: Bobita Designs - Softly Elegant (coming on March 15th)

Ki ne hagyjátok!
Don't miss it!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése