2012. április 11., szerda

Építkezés/ Construction

Újabb Cewés kihívás (immár a 149.), témája az építkezés. Mivel jelenleg nálunk nincs lakásfelújítás - a korábbiról pedig nem készültek képek - így jól elgondolkodtatott, hogy miről is készítsek oldalt. Ugyan, ha kinézek az ablakon a környező utcák mind fel vannak túrva - épp a gázvezetékeket cserélik -, így itt hevert a téma a lábam előtt, de valahogy sehogy sem tudtam elképzelni egy scrap oldalon. :)
Egyszer csak beugrott valami, korábban nagyon sokat nézegettem egy weboldalt (www.themeparkreview.com), melyet megszállott vidámparkba járók/ tesztelők szerkesztenek, képekkel, videókkal, riportokkal. Nagyon sok egyedi fénykép található itt, és emlékeztem rá, hogy valamikor mintha láttam volna náluk képes beszámolót hullámvasút építésről.
Az építkezés kapcsán beugrott Krisssz egy PS tippje, melyről azt gondoltam milyen jól illene ebbe a témakörbe. Kiválasztottam egy képet, jól eljátszadoztam vele (pár órát :)), követve a leírt lépéseket, majd amikor megvolt, nekikezdtem az oldalam elkészítésének. A baj csak az volt, hogy még maradt egy pár kép, amit mindenképpen fel szerettem volna használni, és még egy, a már elkészült, működésben levő hullámvasútról. Ezeket a képeket egy fél napig tologattam ide-oda az oldalon, de csak nem akart egységes egésszé összeállni. Végül arra az elhatározásra jutottam, hogy megválok a legelőszőr elkészített, feldarabolt képemtől, amiről azt gondoltam, hogy ez semmiképpen sem maradhat le az oldalról. :)
_

The latest challenge that I took part at Cewe was the No.149 and the task was: something about construction. Since we don't have any renewer work in our apartment the task made me think what picture should I use making my layout. Though when I look outside of my window there is a gas tube construction around here, but I thought that it wouldn't be too nice on a scrap page.
Then suddenly I had an idea. I used to visit a website (www.themeparkreview.com) what is edited by some guys, who are fanatic themepark visitors and testers, and I remembered that they had many pictures and videos of different themeparks - from all around the world - including some construction report as well.
According to construction, a tutorial popped up in my mind, and I thought that this tut would be great for this task, so I decided that I would use this to create my page. I picked a picture and followed the steps, it took me a couple of hours while I was playing with it, then I started to work on the final scrappage. The problem was that there were 4-5 more pictures left what I wanted to use and I just couldn't place them right. I was pushing and replacing them thousand times till I finally threw that picture away what I had been editing for hours in the very beginning. :)


Credits: picture - temeparkreview; Krissz - filmroll;
other elements: Anna Aspnes and Kimla Designs


...és az első kép, amit végül nem használtam fel/ ...and the first picture that I threw away :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése