2012. március 8., csütörtök

Cewe - Videoscrap 2

Múlt szombaton újból megpróbálkoztam a videoscrappel, mert annyira tetszett a múltkor. Megint csak a fórumig jutottam, de gondoltam ez is jobb, mintha egyáltalán nem vennék részt benne.
Ez alkalommal Bóbita adta az instrukciókat, és én már előre kitaláltam, hogy melyik készlettel fogok dolgozni, hogy minél kevesebbet kelljen menetközben keresgélni. Eleinte nem is volt gond, de kb. a 7.lépéstől kezdtem elveszíteni a fonalat, kétségbeesetten próbáltam segítséget kérni. Mivel nem láttam olyan visszajelzést, hogy bárkinek is - hozzám hasonlóan - problémája lenne, egyre inkább kezdtem elveszteni a maradék reményemet is, és kételkedtem abban, hogy bármi jó kisülhetne az oldalamból, már-már odáig jutottam, hogy feladom.  Ekkor megláttam Kireva megjegyzését (szintén fórumon követte az eseményeket), miszerint ő is a kínok kínját állja ki, és hozzám hasonló gondolatok foglalkoztatják. Erre érkezett Gólya válasza - aki Skype-on haladt az eseményekkel -, melyben megnyugtatott minket, hogy ők is ugyanebben a cipőben járnak. Na ez a pont adott nekem erőt a folytatáshoz, így végig kínlódtam az összes lépést, és sikerült eljutnom a végére.
Ugyan az oldalam nem igazán hasonlít arra az oldalra, amit vakon lifteltünk, de az érzés -hogy valahogy be tudtam fejezni - kárpótolt.

Last Saturday I tried the videoscrap again. Tell the truth there wasn't video for me, but I followed the step by step instructions via Cewe's Forum. (Rules are - for those ones who don't know :) -  you can never go back to your previous step to fix it, if you changed your mind later.)
This time Bobita was the intructor and we blindly followed her steps. Ther wasn't any problem in the beginning but about at the 7th step I got lost. I didn't see anybody else complaining about the difficulty, so I started to lose all of my hope that I would be able to finish my layout and I almost gave it up. Then suddenly Kireva's post came saying that she had problems as well and she was about to give it up, too. After Gólya replied - seeing our despair - that they - who followed the steps on Skype video - were in the same boat. This gave me energy to finish my page, knowing that not I was the only one but everybody else agonized. :)
The final result doesn't really match with the layout what we blindly lifted, but I felt so good that I could finished it.


Ez volt az oldal, amit lifteltünk/ this was the page what we lifted:



És ilyen lett a nagy káosz után az enyém / this is mine after the big chaos:

Credit: Lilas Design

Nem ez lesz a legkedvencebb oldalam, de azért elmegy.
I'm sure that this won't be my favourite page, but it's okay.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése