2012. március 19., hétfő

Cewe - 3.videoscrapes megjelenésem

Megint fórumon csak, de játszottam. A múlt szombaton Gólya volt a háziasszonyka.
Kicsit egyszerűbb volt a helyzet, mint a múltkor, de azért most is voltak olyan pontok, amiknek többször is neki kellett futnom, hogy értelmezzem őket. Hmmm, lehet, hogy ez már a kórral jár? :)
Igyekeztem előre készülni, kiválogattam pár képet és két-három készletet, amiből dolgozni szerettem volna, aztán persze, hogy olyan dolgokat kellett az oldalra pakolni, amik nem voltak az általam kiválasztott pakkokban. Így jött a lázas keresgélés, és ennek ellenére sem találtam lekerekített zászlócskákat, csak csipkét, amiért nem igazán vagyok oda.
A végeredmény viszont megdöbbentett, hisz nem is nagyon tértem el a liftelt oldaltól, bár menet közben voltak kétségeim. :)

Köszi Gólya itt is a játékot!

az eredeti oldal/ original layout:


és az enyém/ mine:
Credits: BeeDeesign; Lilas Designs; Mörjike; ValC; Brine Design

Another videoscrap night, and I could follow the instructions on the forum again. This time the hostess was Gólya.
The task was a little bit simplier than last time, but sometimes I still had hard times to grasp the instructions. Am I getting this old? :)
I tried to prepare some pictures and digital kits before the game started, though they were some required  elements what those kits, what I picked out, of course didn't include. 
I was amazed when I saw the page what we had lifted; the final result was quite similar to the original layout. (I had doubts while I was working, but they've gone :))




1 megjegyzés: