2012. július 10., kedd

Víz, víz - nyár van/ Water - It's Summer Time

Imádom a vízet, és szinte mindent, ami vízzel kapcsolatos. Már korábban is vásároltam egy "vízes" készletet (Joelle - Tales of Atlantis), de most újból beleszerettem egybe (Eena's Creation - Beyond The Seashore), amit azonnal meg is vásároltam.
Tombol a nyár, és Skyler-t elvittem strandra, hogy túléljük valahogy a 40 fok közeli hőmérsékletet. Ez volt élete első igazi strand élménye (eddig csak felfújható medencékben pancsolt). Persze kattintgattam a gépet, hogy legyenek megfelelő képeim a készlethez.

I love the water and almost everything what is about water :) I already bought a digital kit earlier (Joelle - Tales of Atlantis), but I fell in love with another one (Eena's Creation - Beyond The Seashore), what I had to buy.
The summer is so hot, so I took Sky to a public swimming pool to survive the - nearly - 40 Celsius. This was the first time when Sky "swam" in a real swimming pool (she tried just the inflatable ones before). And of course I took pictures hoping that I would be able to use some of them creating my layout.

Végül ezt a képet használtam fel/ the picture what I used:


És itt az elkészült odal/ the picture what I put together:

Credits: Eena's Creation; Joelle, castle - internet

És egy nyári videó: Brad Paisley - Water





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése