2012. február 28., kedd

Give Five újratöltve/ Give Five Reloaded

Cewe heti kihívás 143.: készíts oldalt a "Give Five" készletek felhasználásával. Gyönyörű minik készültek, és én már a kicsomagolások során eldöntöttem, hogy ha törik, ha szakad mindenképpen fel szeretném használni Krysty elemeit. A probléma csak az volt, hogy még nagyon sok más olyan elem is volt, ami nagyon-nagyon tetszett, de valahogy nem passzoltak az alap koncepcióba. Oké gondoltam - naívan-, majd csinálok két oldalt, és akkor tuti minden kedvencet fel fogok tudni használni. Igen ám, de az időhiány közbeszólt...
Elkezdtem egy oldalt, melynél félúton elakadtam, valahogy nagyon üresnek éreztem, majd jött egy isteni szikra, újratervezés, és a félig kész oldalt beépítettem egy másikba, ahova már be tudtam csempészni a többi favoritomat is.

Credits: Eszter (beszteri); Krysty; Bóbita; Krisssz;
Yantra-art (Krisz1972); Rzoe


Weekly challenge at Cewe: Create a page using the "Give Five" minikits. There are so many beautiful kits and I decided at the very first time that I wanted to use Krysty's elements. The little problem was that there were more kits what included nice items and I really wanted to put those ones on the page, too, but they just didn't fit to the concept. Started to work on a page but stopped at the middle, I felt that somehow it was a little empty. I was sitting in front of the computer wondering, then suddenly another idea came..., re-planned the layout..., and I put the half-finished page into a new one, where I could use my other favourite elements, too. Hurray!!! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése