2012. február 16., csütörtök

Kicsit aktuális, kicsit nem

A Cewe blog 141.heti kihívásának feladata a következő volt: "Az év legnagyobb meglepetése". Sokáig gondolkodtam rajta, mit is örökítsek meg, de egy téma valahogy csak nem hagyott nyugodni, még pedig a közelgő születésnapom. Ez az alkalom abból a tekintetből is mérföldkő, hogy újabb "X"-et lépek át, és valahogy most nagyon nehezen barátkozotam meg az évek számával. No de nézzük pozitívan a dolgokat, suhanjunk át a puszta tények felett, és fordítsuk fejünket a nap felé. :)
Végül elkészítettem a terápiás oldalamat, ami sokat segített. Akartam hozzá csinálni egy meglepődött, kissé rémült arcos fényképet. Először próbálkoztam a tükör előtt, hát nem lett igazán jó. Aztán a gépet odaadtam a 2,5 éves kislányom kezébe, azzal a kéréssel, hogy "csinálj már a mamiról egy képet". :) Nagyon lelkes volt, csak az volt a baj, hogy én nem nagyon szerepeltem a fotókon. :) Utolsó mentsváram a könyvespolc volt, ahova feltettem a gépet, önkioldóra állítottam, és megpróbáltam pózolni. Na így született meg a középső, színes kép.

Credits: Anna Aspnes; Kimla Designs

  Happy end: már jól vagyok, és van élet a 4.x után is! :))))



2 megjegyzés:

  1. Hát ez csúcs: az oldal is, de a körítés, ahogy az egész sztorit előadtad, na, az sem semmi... :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Az első pillanatban elvarázsolt ez az oldal (is)! ... és én akkor már tudtam, hogy a 4. és az 5. x után is van élet! De erre, mindenkinek magának kell rájönnie!:-)) Az oldaladon minden tetszik, nagyon imádom az órán támaszkodo Juditot, a csodálkozó Juditot, a ... mindegyik Juditot! Szeretem ezeket a színeket és a finom díszítést!

    VálaszTörlés