2012. február 15., szerda

Cewe - Videoscrap

Először vettem részt videoscrappelésben a Cewe oldalon. Na jó, ez azért egy kicsit túlzás, hiszen csak a háttérből, "surranópályán", a fórumon keresztül követtem a feladatokat, ugyanis a technika szövetkezett ellenem, és valami furmányos módon a gépemnek már jó ideje nincs hangja, és hiába állítottam már be mindent a vezérlőpulton keresztül, csak nem akar megszólalni (ehhez már "doktor bácsi" kell :)). Ezért hiába is szerettem volna élőben hallgatni az eseményeket, maximum el tudtam volna mutogatni az aktuális mondandómat, és ez - lássuk be - kicsit nehezítette volna a munkát.
Mindenesetre elsőre így is nagyon élveztem, leszámítva azt, hogy a gyermek csak nezen aludt el, de legalább hamar felkelt (kb. 10 perc alvás után).  Beüllt az ölembe és folyamatosan osztotta velem a véleményét "anya jó lesz úgy", meg "Ne, ne! Ne azt" és hasonlók. A végére csak elfáradt, így sikerült nyugalomban, saját elképzelésemnek megfelelően befejezni az oldalt. :)
Ilyen lett:
Credit: Anna Aspnes




Remélhetőleg, sikerül meggyógyítani a gépem, és legközelebb már én is teljes értékű résztvevője lehetek a játéknak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése